Jumat, 15 Mei 2015

Puisi



estu pujianto
2A213008 / 3EB16

I Love You mom
I love you so much
I miss you so much.
You are so beautiful and perfect in my eyes.
Nothing can replace your place in my hearts.
Mom Your Sacrifice so sincere to me
Although I bring you stars and the moon for you
It will not be able to pay all your sacrifices for me.
It will not change your great affection
Mom, your embrace is so warm until stab my bones
Mom, your love are flowing like a flowing streams
Mom, Your voice always makes me awake in my dreams
Today I miss you Mom
I miss your arms
I miss your Loves
Hope you’re keeping all of them
When I come back to you
GOD keeps my mom there!
Just treat her like she threats me
Love her like she loved me when I was little


Aku Mencintaimu Ibu

Aku sangat mencintaimu
aku sangat merindukanmu.
Kau sangat indah dan sempurna dimataku.
Tiada yang bisa menggantikan tempat mu di hatiku.
Ibu Pengorbananmu begitu tulus kepadaku
meski ku bawakan bintang dan rembulan untukmu
tidak akan bisa membayar semua pengorbananmu untukku.
sungguh besar kasih sayang mu itu untukku
Ibu, Pelukkanmu begitu hangat hingga menusuk tulangku
ibu, kasih sayang mu mengalir deras bagaikan aliran sungai
Dekapan mu itu selalu membuatku terjaga di dalam mimpiku
Ibu saat ini aku rindu kepadamu
aku rindu pelukanmu
aku rindu kasihg sayang mu itu
Semoga kau menyisakan semua itu
saat aku kembaili padamu
Ya ALLAH jagalah ibu ku disana
sayangilah dia seperti dia menyayangiku
sayangilah seperti dia menyayangiku waktu aku kecil



Sumber:
http://www.belajarbahasainggrisku.com/2015/01/5-contoh-puisi-bahasa-inggris-tentang-ibu-dan-artinya.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar